



61,62 zł
Cena regularna:
94,80 zł

119,72 zł
Cena regularna:
184,18 zł

129,41 zł
Cena regularna:
199,09 zł

64,17 zł
Cena regularna:
98,72 zł

19,05 zł
Cena regularna:
29,31 zł

210,54 zł
Cena regularna:
323,91 zł

61,62 zł
Cena regularna:
94,80 zł

31,08 zł
Cena regularna:
47,81 zł

60,16 zł
Cena regularna:
92,55 zł

79,21 zł
Cena regularna:
121,86 zł

14,04 zł
Cena regularna:
21,60 zł

75,19 zł
Cena regularna:
115,68 zł

104,29 zł
Cena regularna:
160,45 zł

60,16 zł
Cena regularna:
92,55 zł

92,24 zł
Cena regularna:
141,91 zł

104,29 zł
Cena regularna:
160,45 zł

34,78 zł
Cena regularna:
53,50 zł

79,21 zł
Cena regularna:
121,86 zł

104,29 zł
Cena regularna:
160,45 zł

60,16 zł
Cena regularna:
92,55 zł

93,24 zł
Cena regularna:
143,44 zł

87,22 zł
Cena regularna:
134,19 zł

104,29 zł
Cena regularna:
160,45 zł

132,34 zł
Cena regularna:
203,60 zł

- adaptogeny (2)
- skład (2)
- skóra (1)
- oczyszczanie (2)
- zdrowie (6)
- lifestyle (5)
- suplementacja (10)
- typy skóry (7)

Zwroty i reklamacje
Zwroty, reklamacje, gwarancja satysfakcji
Odstąpienie od umowy
Jeśli
A) jesteś konsumentem
lub
B) jesteś osobą fizyczną, a umowa, którą zawarłeś z nami po 31 grudnia 2020 r. jest bezpośrednio związana z Twoją działalnością gospodarczą, ale nie ma dla Ciebie charakteru zawodowego
- co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.
Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: sklep@zdrowo.sklep.pl
Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres: ul. Południowa 36A, 55-093 Kiełczów, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.
Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.
Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:
- dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik.
Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.
Reklamacje
W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: sklep@zdrowo.sklep.pl lub drogą pocztową na adres ul. Południowa 36A, 55-093 Kiełczów.
Wadliwy towar należy wysłać na adres: ul. Południowa 36A, 55-093 Kiełczów
W związku z wadą możesz żądać:
- wymiany rzeczy na wolną od wad,
- usunięcia wady,
lub złożyć oświadczenie o:
- obniżeniu ceny,
- odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.
Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.
Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.
Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.
Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.
Gwarancja satysfakcji
Klient otrzymuje gwarancję 100% satysfakcji na zakupiony produkt Forever. W okresie 30 dni od daty zakupu klient ma prawo:
(1) wymienić produkt na taki sam; bądź
(2) anulować zakup, zwrócić produkt i otrzymać zwrot pieniędzy (bez kosztów wysyłki).
W każdym z w/w przypadków klient zobowiązany jest dostarczyć produkt i dowód jego zakupu do FBO, który produkt sprzedał. Forever zastrzega sobie prawo do odrzucenia powtarzających się zwrotów.