Darmowa dostawa
Darmowa dostawa (Paczkomaty i Punkty Odbioru) już od 199,00 zł.
Promocje
(Lawenda)2
(Lawenda)2

17,60 zł

Cena regularna: 22,00 zł

Najniższa cena: 22,00 zł
szt.
Absorbent-C - witamina C z otrębami owsianymi
Absorbent-C - witamina C z otrębami owsianymi

61,62 zł

Cena regularna: 94,80 zł

Najniższa cena: 61,62 zł
szt.
Active HA
Active HA

119,72 zł

Cena regularna: 184,18 zł

Najniższa cena: 119,72 zł
szt.
Active Pro-B - symbiotyk
Active Pro-B - symbiotyk

129,41 zł

Cena regularna: 199,09 zł

Najniższa cena: 129,41 zł
szt.
Aksamitne dłonie GoCranberry
Aksamitne dłonie GoCranberry

28,05 zł

Cena regularna: 33,00 zł

Najniższa cena: 33,00 zł
szt.
Aktywnie oczyszczający peeling do twarzy
Aktywnie oczyszczający peeling do twarzy

55,25 zł

Cena regularna: 65,00 zł

Najniższa cena: 65,00 zł
szt.
Algi + kwas hialuronowy
Algi + kwas hialuronowy

77,99 zł

Cena regularna: 119,99 zł

Najniższa cena: 119,99 zł
szt.
Aloe Activator - oczyszcza i odżywia skórę
Aloe Activator - oczyszcza i odżywia skórę

64,17 zł

Cena regularna: 98,72 zł

Najniższa cena: 64,17 zł
szt.
Aloe Avocado - mydło w kostce
Aloe Avocado - mydło w kostce

19,05 zł

Cena regularna: 29,31 zł

Najniższa cena: 19,05 zł
Aloe Bio-Cellulose Mask - maseczka nawilżająca
Aloe Bio-Cellulose Mask - maseczka nawilżająca

210,54 zł

Cena regularna: 323,91 zł

Najniższa cena: 210,54 zł
Aloe Blossom Herbal Tea - herbatka ziołowa z aloesem
Aloe Blossom Herbal Tea - herbatka ziołowa z aloesem

61,62 zł

Cena regularna: 94,80 zł

Najniższa cena: 61,62 zł
szt.
Aloe Bright - aloesowa pasta do zębów
Aloe Bright - aloesowa pasta do zębów

31,08 zł

Cena regularna: 47,81 zł

Najniższa cena: 31,08 zł
szt.
Aloe Cooling Lotion
Aloe Cooling Lotion

60,16 zł

Cena regularna: 92,55 zł

Najniższa cena: 60,16 zł
szt.
Aloe First - kojąca aloesowa mgiełka
Aloe First - kojąca aloesowa mgiełka

79,21 zł

Cena regularna: 121,86 zł

Najniższa cena: 79,21 zł
szt.
Aloe Lips - aloesowa pomadka do ust
Aloe Lips - aloesowa pomadka do ust

14,04 zł

Cena regularna: 21,60 zł

Najniższa cena: 14,04 zł
Aloe Liquid Soap - emulsja do mycia
Aloe Liquid Soap - emulsja do mycia

75,19 zł

Cena regularna: 115,68 zł

Najniższa cena: 75,19 zł
szt.
Aloe Mango - aloes o smaku mango
Aloe Mango - aloes o smaku mango

104,29 zł

Cena regularna: 160,45 zł

Najniższa cena: 104,29 zł
szt.
Aloe Moisturizing Lotion
Aloe Moisturizing Lotion

60,16 zł

Cena regularna: 92,55 zł

Najniższa cena: 60,16 zł
szt.
Aloe MSM Gel - żel z wyciągami roślinnymi
Aloe MSM Gel - żel z wyciągami roślinnymi

92,24 zł

Cena regularna: 141,91 zł

Najniższa cena: 92,24 zł
szt.
Aloe Peaches - aloes o smaku brzoskwiniowym
Aloe Peaches - aloes o smaku brzoskwiniowym

104,29 zł

Cena regularna: 160,45 zł

Najniższa cena: 104,29 zł
Aloe Peaches mini - aloes o smaku brzoskwiniowym 330ml
Aloe Peaches mini - aloes o smaku brzoskwiniowym 330ml

34,77 zł

Cena regularna: 53,50 zł

Najniższa cena: 34,77 zł
szt.
Aloe Propolis Cream - krem z propolisem
Aloe Propolis Cream - krem z propolisem

79,21 zł

Cena regularna: 121,86 zł

Najniższa cena: 79,21 zł
szt.
Aloe Vera Gel - czysty sok aloesowy
Aloe Vera Gel - czysty sok aloesowy

104,29 zł

Cena regularna: 160,45 zł

Najniższa cena: 104,29 zł
szt.
Aloe Vera Gelly - galaretka Aloesowa
Aloe Vera Gelly - galaretka Aloesowa

60,16 zł

Cena regularna: 92,55 zł

Najniższa cena: 60,16 zł
szt.
Kategorie blog

Regulaminy

Regulamin sklepu internetowego Zdrowo.sklep.pl

określający zasady zawierania umów sprzedaży poprzez Sklep oraz prawa Konsumenta

Postanowienia dotyczące Przedsiębiorcy uprzywilejowanegomają zastosowanie do umów zawartych od dnia 1 stycznia 2021r.

DEFINICJE

Dni robocze – dni od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
Konsument – konsument w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.
Konto – uregulowana odrębnym regulaminem nieodpłatna funkcja Sklepu (usługa świadczona drogą elektroniczną), dzięki której Kupujący może założyć w Sklepie swoje indywidualne konto.
Kupujący – każdy podmiot kupujący w Sklepie.
Regulamin – niniejszy regulamin.
Sklep – sklep internetowy Zdrowo prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem https://zdrowo.sklep.pl.
Sprzedawca –ZDROWO przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Dawid Dobies Zdrowo, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki i prowadzenia Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, NIP 7393474074, nr REGON 360666846, ul. Południowa 36A, 55-093 Kiełczów.

KONTAKT ZE SPRZEDAWCĄ

  1. Adres pocztowy: ul. Południowa 36A, 55-093 Kiełczów.
  2. Adres e-mail: sklep@zdrowo.sklep.pl
  3. Telefon: + 48 691 964 225
  4. Adres do zwrotu towaru, adres do wysłania reklamowanego towar (w przypadku odstąpienia od umowy): ul. Południowa 36A, 55-093 Kiełczów.

WYMOGI TECHNICZNE

  1. Dla prawidłowego funkcjonowania Sklepu potrzebne jest:
    • urządzenie z dostępem do Internetu
    • przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript oraz pliki cookies.
  2. Dla złożenia zamówienia w Sklepie, poza wymogami określonymi w ust. 1, niezbędne jest aktywne konto e-mail.

ZAKUPY W SKLEPIE

  1. Ceny towarów widoczne w Sklepie są całkowitymi cenami za towar.
  2. Sprzedawca zwraca uwagę, że na całkowitą cenę zamówienia składają się wskazane w Sklepie: cena za towar oraz koszty dostawy towaru.
  3. Wybrany do kupienia towar należy dodać do koszyka w Sklepie.
  4. Następnie Kupujący wybiera z dostępnych w Sklepie: sposób dostawy towaru oraz metodę płatności za zamówienie, a także podaje dane niezbędne do zrealizowania złożonego zamówienia.
  5. Zamówienie zostaje złożone w momencie potwierdzenia jego treści i zaakceptowania Regulaminu przez Kupującego.
  6. Złożenie zamówienia jest tożsame z zawarciem umowy sprzedaży pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą.
  7. Kupujący może zarejestrować się w Sklepie, tj. założyć w nim Konto, lub dokonywać zakupów bez rejestracji poprzez podawanie swoich danych przy każdym ewentualnym zamówieniu.

PŁATNOŚCI

  1. Za złożone zamówienie można zapłacić, w zależności od wyboru Kupującego:
    • zwykłym przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy;
    • za pośrednictwem platformy płatniczej:
      • Płatności Shoper
    • za pobraniem, tj. kartą lub gotówką w momencie dostarczenia towaru do Kupującego;
    • gotówką w momencie odbioru osobistego towaru.
  2. W przypadku wybrania płatności za pośrednictwem platformy płatniczej Płatności Shoper, podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.
  3. W przypadku wybrania przez Kupującego płatności z góry, za zamówienie należy zapłacić w terminie 7 Dni roboczych od złożenia zamówienia.
  4. Sprzedawca informuje, że w przypadku niektórych metod płatności, ze względu na ich specyfikę, opłacenie zamówienia tą metodą jest możliwe wyłącznie bezpośrednio po złożeniu zamówienia.
  5. Kupujący dokonując zakupów w Sklepie akceptuje stosowanie faktur elektronicznych przez Sprzedawcę. Kupujący ma prawo wycofać swoją akceptację.

REALIZACJA ZAMÓWIENIA

  1. Sprzedawca jest obowiązany do dostarczenia towaru bez wad.
  2. Termin realizacji zamówienia wskazany jest w Sklepie.
  3. W przypadku, gdy Kupujący wybrał płatność z góry za zamówienie, Sprzedawca przystąpi do realizacji zamówienia po jego opłaceniu.
  4. W sytuacji, gdy w ramach jednego zamówienia Kupujący zakupił towary o różnym terminie realizacji, zamówienie zostanie zrealizowane w terminie właściwym dla towaru o najdłuższym terminie.
  5. Towar dostarczany jest wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
  6. Towary zakupione w Sklepie dostarczane są w zależności od tego jaką metodę dostawy wybrał Kupujący:
    • Za pośrednictwem firmy kurierskiej
    • Do punktów odbioru
  7. Kupujący może odebrać towar osobiście w siedzibie firmy w godzinach jej otwarcia.
  8. W przypadku wybrania odbioru osobistego przez Kupującego, towar będzie gotowy do odbioru we wskazanym terminie realizacji zamówienia, a w przypadku gdy Sprzedawca wskazał termin wysłania towaru – w tym terminie.

PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  1. Kupujący ma prawo odstąpić od umowy zawartej ze Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu, z zastrzeżeniem § 8 Regulaminu, w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
  2. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia:
    • w którym Kupujący wszedł w posiadanie towaru lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Kupującego weszła w posiadanie tego towaru;
    • w którym Kupujący wszedł w posiadanie ostatniej z rzeczy lub w którym osoba trzecia, inna niż przewoźnik i wskazana przez Kupującego, weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy w przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności wielu rzeczy, które dostarczane są osobno.
  3. Aby Kupujący mógł skorzystać z prawa odstąpienia od umowy musi poinformować Sprzedawcę, korzystając z danych podanych w § 2 Regulaminu, o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub informacja przekazana pocztą elektroniczną).
  4. Kupujący może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy umieszczonego na końcu Regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe.
  5. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy wystarczy, że Kupujący wyśle informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

SKUTKI ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  1. W przypadku odstąpienia od zawartej umowy Sprzedawca zwraca Kupującemu wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Kupującego sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji Kupującego o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.
  2. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Kupującego użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Kupujący zgodzi się na inne rozwiązanie, w każdym przypadku Kupujący nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
  3. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towaru lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  4. Sprzedawca prosi o zwracanie towaru na adres: ul. Południowa 36A, 55-093 Kiełczów niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym Kupujący poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Termin jest zachowany, jeżeli Kupujący odeśle towar przed upływem terminu 14 dni.
  5. Kupujący ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru.
  6. Kupujący odpowiada tylko za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.
  7. Jeśli towar ze względu na swój charakter nie może zostać odesłany w zwykłym trybie pocztą, Kupujący również będzie musiał ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towaru. O szacowanej wysokości tych kosztów Kupujący zostanie poinformowany przez Sprzedawcę w opisie towaru w Sklepie lub podczas składania zamówienia.
  8. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez Kupującego kartą płatniczą, Sprzedawca dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do tej karty płatniczej.

REKLAMACJE

  1. W przypadku wystąpienia wady towaru Kupujący ma możliwość reklamowania wadliwego towaru na podstawie uregulowanej w Kodeksie cywilnym rękojmi lub gwarancji, o ile gwarancja została udzielona.
  2. Korzystając z rękojmi Kupujący może, na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym:
    • złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny,
    • przy wadzie istotnej - złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy,
    • żądać wymiany rzeczy na wolną od wad,
    • żądać usunięcia wady.
  3. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy Kupującemu - na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym.
  4. Zgodnie z Kodeksem cywilnym, Kupujący będący przedsiębiorcą innym niż Przedsiębiorca uprzywilejowany, traci uprawnienia z tytułu rękojmi, jeżeli nie zbadał rzeczy w czasie i w sposób przyjęty przy rzeczach tego rodzaju i nie zawiadomił niezwłocznie Sprzedawcy o wadzie, a w przypadku gdy wada wyszła na jaw dopiero później - jeżeli nie zawiadomił Sprzedawcy niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
  5. Sprzedawca prosi o składanie reklamacji na podstawie rękojmi na adres pocztowy lub elektroniczny wskazany w § 2 Regulaminu.
  6. Jeśli okaże się, że dla rozpatrzenia reklamacji konieczne jest dostarczenie wadliwego towaru do Sprzedawcy, Kupujący jest zobowiązany do dostarczenia tego towaru na adres: ul. Południowa 36A, 55-093 Kiełczów.
  7. Jeśli na towar została udzielona dodatkowo gwarancja, informacja o niej, a także o jej warunkach, jest dostępna w opisie produktu w Sklepie.
  8. Reklamacje dotyczące działania Sklepu należy kierować na adres e-mail wskazany w § 2 Regulaminu.
  9. Rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę nastąpi w terminie do 14 dni.

Gwarancja satysfakcji

Klient otrzymuje gwarancję 100% satysfakcji na zakupiony produkt Forever. W okresie 30 dni od daty zakupu klient ma prawo:
1. wymienić produkt na taki sam; bądź
2. anulować zakup, zwrócić produkt i otrzymać zwrot pieniędzy (bez kosztów wysyłki).

W każdym z w/w przypadków klient zobowiązany jest dostarczyć produkt i dowód jego zakupu na adres: ul. Południowa 36A, 55-093 Kiełczów. Forever zastrzega sobie prawo do odrzucenia powtarzających się zwrotów.

POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ

  1. W przypadku, gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez Konsumenta rezultatu, Konsument może skorzystać m.in. z:
    1. mediacji prowadzonej przez właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, do którego należy się zwrócić z wnioskiem o mediację. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz Inspektoratów znajduje się tutaj: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595;
    2. pomocy właściwego terenowo stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, do którego należy złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz sądów dostępny jest pod adresem: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596;
    3. bezpłatnej pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika Konsumentów;
    4. internetowej platformy ODR dostępnej pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.howitworks.  

 DANE OSOBOWE

  1. Administratorem danych osobowych przekazanych przez Kupującego podczas korzystania ze Sklepu jest Sprzedawca. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Sprzedawcę – w tym o pozostałych celach oraz podstawach przetwarzania danych, a także o odbiorcach danych – znajdują się w dostępnej w Sklepie Polityce prywatności – ze względu na zasadę przejrzystości, zawartą w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych – „RODO”.
  2. Celem przetwarzania danych Kupującego przez Sprzedawcę, podanych przez Kupującego w związku z zakupami w Sklepie, jest realizacja zamówień. Podstawą przetwarzania danych osobowych w tym przypadku jest:
    • umowa lub działania podejmowane na żądanie Kupującego, zmierzające do jej zawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
    • ciążący na Sprzedawcy obowiązek prawny związany z rachunkowością (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) oraz
    • prawnie uzasadniony interes Sprzedawcy, polegający na przetwarzaniu danych w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
  3. Podanie danych przez Kupującego jest dobrowolne, ale jednocześnie konieczne do zawarcia umowy. Niepodanie danych uniemożliwi zawarcie umowy w Sklepie.
  4. Dane Kupującego podane w związku z zakupami w Sklepie będą przetwarzane do momentu, w którym:
    • przestanie obowiązywać umowa zawarta między Kupującym a Sprzedawcą;
    • na Sprzedawcy przestanie ciążyć obowiązek prawny, zobowiązujący go do przetwarzania danych Kupującego;
    • ustanie możliwość dochodzenia roszczeń przez Kupującego lub Sprzedawcę, związanych z umową zawartą przez Sklep;
    • zostanie przyjęty sprzeciw Kupującego wobec przetwarzania jego danych osobowych – w przypadku gdy podstawą przetwarzania danych był uzasadniony interes Sprzedawcy
  5. – w zależności od tego, co ma zastosowanie w danym przypadku i co nastąpi najpóźniej.
  6. Kupującemu przysługuje prawo żądania:
    • dostępu do swoich danych osobowych,
    • ich sprostowania,
    • usunięcia,
    • ograniczenia przetwarzania,
    • przeniesienia danych do innego administratora
      a także prawo:
    • wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania danych z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją Kupującego – wobec przetwarzania dotyczących go danych osobowych, opartego na art. 6 ust. 1 lit. f RODO (tj. na prawnie uzasadnionych interesach realizowanych przez administratora).
  7. W celu realizacji swoich praw, Kupujący powinien skontaktować się ze Sprzedawcą przy wykorzystaniu danych z § 2 Regulaminu.
  8. W przypadku gdy Kupujący uzna, że jego dane są przetwarzane niezgodnie z prawem, Kupujący może złożyć skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

ZASTRZEŻENIA

  1. Zakazane jest dostarczanie przez Kupującego treści o charakterze bezprawnym.
  2. Każdorazowo składane w Sklepie zamówienie stanowi odrębną umowę sprzedaży i wymaga osobnej akceptacji Regulaminu. Umowa zawierana jest na czas i w celu realizacji zamówienia.
  3. Umowy zawierane na podstawie Regulaminu zawierane są w języku polskim.
  4. W przypadku ewentualnego sporu z Kupującym niebędącym Kupującym uprzywilejowanym, sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.


Załącznik nr 1 do Regulaminu

Poniżej znajduje się wzór formularza odstąpienia od umowy, z którego Konsument lub Przedsiębiorca uprzywilejowany może, ale nie musi skorzystać:

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

Dawid Dobies Zdrowo
ul. Południowa 36A, 55-093 Kiełczów
adres e-mail: sklep@zdrowo.sklep.pl

- Ja/My(*) ..................................................................... niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) / o świadczenie następującej usługi(*):

..............................................................................................................................................................................

..............................................................................................................................................................................

..............................................................................................................................................................................

- Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)

..............................................................................................................................................................................

- Imię i nazwisko Konsumenta(-ów) / Przedsiębiorcy(-ów) uprzywilejowanego(-ych):

..............................................................................................................................................................................

- Adres Konsumenta(-ów) / Przedsiębiorcy(-ów) uprzywilejowanego(-ych):

..............................................................................................................................................................................

..............................................................................................................................................................................

.............................................................................................
Podpis Konsumenta(-ów) / Przedsiębiorcy(-ów) uprzywilejowanego(-ych)
(tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

Data ............................................

(*) Niepotrzebne skreślić.

 

Regulamin konta

w sklepie Zdrowo.sklep.pl

Postanowienia dotyczące Przedsiębiorcy uprzywilejowanego mają zastosowanie do umów zawartych od dnia 1 stycznia 2021 r.

DEFINICJE

Konsument – konsument w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.
Konto – uregulowana w Regulaminie nieodpłatna funkcja Sklepu (usługa), dzięki której Kupujący może założyć w Sklepie swoje indywidualne konto.
Kupujący - każdy podmiot kupujący w Sklepie.
Program lojalnościowy – prowadzony przez Sprzedawcę program lojalnościowy, w ramach którego Kupujący posiadający Konto może uzyskiwać i wykorzystywać Punkty na zasadach określonych w Regulaminie.
Punkty – punkty przyznawane Kupującemu na zasadach określonych w Regulaminie w ramach Programu lojalnościowego, pozwalające Kupującemu na zamawianie wskazanych w Sklepie towarów ze zniżką.
Regulamin - niniejszy regulamin Konta.
Sklep – sklep internetowy Zdrowo prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem https://zdrowo.sklep.pl
Sprzedawca - Dawid DOBIES, przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Dawid Dobies Zdrowo, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki i prowadzenia Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, NIP 7393474074, nr REGON 360666846, ul. Południowa 36A, 55-093 Kiełczów.

KONTAKT ZE SPRZEDAWCĄ

  1. Adres pocztowy: ul. Południowa 36A, 55-093 Kiełczów
  2. Adres e-mail: sklep@zdrowo.sklep.pl
  3. Telefon: 691 964 225

WYMOGI TECHNICZNE

  1. Dla prawidłowego funkcjonowania i założenia Konta potrzebne jest:
    • aktywne konto e-mail
    • urządzenie z dostępem do Internetu
    • przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript i pliki cookies

KONTO

  1. Założenie Konta jest całkowicie dobrowolne i zależne od woli Kupującego.
  2. Konto daje Kupującemu dodatkowe możliwości, takie jak: przeglądanie historii zamówień złożonych przez Kupującego w Sklepie, sprawdzenie statusu zamówienia czy samodzielna edycja danych Kupującego, a także udział w Programie lojalnościowym.
  3. W celu założenia Konta należy wypełnić stosowny formularz w Sklepie.
  4. W momencie założenia Konta zawierana jest na czas nieokreślony pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą umowa w zakresie prowadzenia Konta na zasadach wskazanych w Regulaminie.
  5. Kupujący może bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów w każdym czasie zrezygnować z Konta.
  6. W celu dokonania rezygnacji z Konta należy wysłać swoją rezygnację do Sprzedawcy na adres e-mail: sklep@zdrowo.sklep.pl, czego skutkiem będzie niezwłoczne usunięcie Konta oraz rozwiązanie umowy w zakresie prowadzenia Konta.

PROGRAM LOJALNOŚCIOWY

  1. Program lojalnościowy przeznaczony jest dla Kupujących posiadających Konto. Uzyskiwanie i używanie Punktów przez Kupującego jest możliwe z wykorzystaniem Konta.
  2. Z momentem założenia Konta, Kupujący staje się uczestnikiem Programu lojalnościowego.
  3. Za każde 100 zł wydane w Sklepie w ramach pojedynczego zamówienia, Kupujący otrzyma następującą liczbę Punktów: 1 z zastrzeżeniem ust. 4-5.
  4. Punkty za złożone zamówienie będą przysługiwać Kupującemu wyłącznie w przypadku, w którym Sprzedawca zawrze z Kupującym umowę sprzedaży. Punkty zostaną przyznane Kupującemu automatycznie, w terminie realizacji zamówienia.
  5. Do wyliczenia liczby Punktów przysługujących za złożone zamówienie brane są pod uwagę wyłącznie środki pieniężne wydane przez Kupującego na towary zamówione w Sklepie bez wykorzystania Punktów, oraz bez uwzględnienia dodatkowych kosztów związanych z zamówieniem towaru, takich jak np. koszt dostawy.
  6. W przypadku, w którym Kupujący zapisze się po raz pierwszy do newslettera prowadzonego przez Sprzedawcę w ramach Sklepu, Kupującemu przysługiwać będzie następująca liczba Punktów: 5. Przyznanie Punktów z tytułu zapisania się do newslettera następuje niezwłocznie, w sposób automatyczny, nie później niż w ciągu 7 dni po zapisaniu się przez Kupującego do newslettera.
  7. Kupujący może uzyskać następującą liczbę Punktów: 1 za każdą dodaną za pośrednictwem Konta opinię w Sklepie o zakupionym przez Kupującego w Sklepie produkcie. Punkty przysługujące Kupującemu z tytułu dodania opinii zostaną przyznane niezwłocznie, w sposób automatyczny, nie później niż w ciągu 7 dni po dodaniu opinii przez Kupującego. Sprzedawca zwraca uwagę, że może nie zaakceptować opinii, która zawiera treści bezprawne lub sprzeczne z zasadami współżycia społecznego.
  8. Uzyskiwane przez Kupującego Punkty składają się na jedną pulę.
  9. Aktualna liczba zebranych przez Kupującego Punktów będzie widoczna w Koncie.
  10. W przypadku, gdy aktualna pula zgromadzonych w Koncie Punktów przekraczać będzie określony w niniejszym postanowieniu próg punktowy, Kupujący uzyskiwać będzie zniżkę podczas każdych zakupów w Sklepie dokonywanych z wykorzystaniem Konta, w wysokości określonej poniżej:
    • 10% — po zgromadzeniu następującej liczby Punktów: 10.
  11. Wskazane w powyższym ustępie wartości zniżki nie sumują się.
  12. Zniżka w odpowiedniej wysokości naliczana będzie automatycznie i obejmować będzie łączną cenę towarów będących przedmiotem zamówienia Kupującego.
  13. Sprzedawca ma prawo anulować Punkty:
    • naliczone za zamówienia, za które Sprzedawca zwrócił Kupującemu wpłacone za towar środki pieniężne (np. w przypadku skutecznego odstąpienia od umowy sprzedaży przez Kupującego);
    • przyznane pomimo nieskutecznego opłacenia zamówienia (co nie oznacza braku możliwości nabycia Punktów ponownie, w wyniku prawidłowego opłacenia zamówienia);
    • przyznane za powtórny zapis do newslettera;
    • przyznane za dodanie opinii, co do której Sprzedawca stwierdził, iż zawiera ona treści bezprawne lub sprzeczne z zasadami współżycia społecznego.
  14. Punkty zgromadzone w Programie lojalnościowym można wykorzystać jedynie w sposób określony w niniejszym paragrafie.

REKLAMACJE

  1. Reklamacje dotyczące funkcjonowania Konta należy kierować na adres e-mail sklep@zdrowo.sklep.pl.
  2. Rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę nastąpi w terminie do 14 dni.


POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ

  1. W przypadku gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez Konsumenta rezultatu Konsument może skorzystać m.in. z:
    • mediacji prowadzonej przez właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, do którego należy się zwrócić z wnioskiem o mediację. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz Inspektoratów znajduje się tutaj: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595;
    • pomocy właściwego terenowo stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, do którego należy złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz sądów dostępny jest pod adresem: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596;
    • bezpłatnej pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika Konsumentów;
    • internetowej platformy ODR dostępnej pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.howitworks.

 DANE OSOBOWE

  1. Administratorem danych osobowych przekazanych przez Kupującego podczas korzystania z Konta jest Sprzedawca. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Sprzedawcę – w tym o pozostałych celach oraz podstawach przetwarzania danych, a także o odbiorcach danych, znajdują się w dostępnej w Sklepie Polityce prywatności – ze względu na zasadę przejrzystości, zawartą w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych – „RODO”.
  2. Celem przetwarzania danych Kupującego jest prowadzenie Konta. Podstawą przetwarzania danych osobowych w tym przypadku jest umowa o świadczenie usługi lub działania podejmowane na żądanie Kupującego, zmierzające do jej zawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), a także prawnie uzasadniony interes Sprzedawcy, polegający na przetwarzaniu danych w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
  3. Podanie danych przez Kupującego jest dobrowolne, ale jednocześnie konieczne do prowadzenia Konta. Niepodanie danych oznacza, że Sprzedawca nie będzie mógł świadczyć usługi prowadzenia Konta.
  4. Dane Kupującego będą przetwarzane do momentu, w którym:
    • Konto zostanie usunięte przez Kupującego lub Sprzedawcę na żądanie Kupującego
    • ustanie możliwość dochodzenia roszczeń przez Kupującego lub Sprzedawcę, związanych z Kontem;
    • zostanie przyjęty sprzeciw Kupującego wobec przetwarzania jego danych osobowych – w przypadku gdy podstawą przetwarzania danych był uzasadniony interes Sprzedawcy
  5. – w zależności od tego, co ma zastosowanie w danym przypadku i co nastąpi najpóźniej.
  6. Kupującemu przysługuje prawo żądania:
    • dostępu do swoich danych osobowych,
    • ich sprostowania,
    • usunięcia,
    • ograniczenia przetwarzania,
    • przeniesienia danych do innego administratora
      a także prawo:
    • wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania danych z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją Kupującego – wobec przetwarzania dotyczących go danych osobowych, opartego na art. 6 ust. 1 lit. f RODO (tj. na prawnie uzasadnionych interesach realizowanych przez administratora).
  7. W celu realizacji swoich praw, Kupujący powinien skontaktować się ze Sprzedawcą.
  8. W przypadku gdy Kupujący uzna, że jego dane są przetwarzane niezgodnie z prawem, Kupujący może złożyć skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

ZASTRZEŻENIA

  1. Zakazane jest dostarczanie przez Kupującego treści o charakterze bezprawnym.
  2. Umowa w zakresie prowadzenia Konta zawierana jest w języku polskim.
  3. W przypadku zaistnienia ważnych przyczyn, o których mowa w ust. 4, Sprzedawca ma prawo do zmiany Regulaminu.
  4. Ważnymi przyczynami, o których mowa w ust. 3 są:
    • konieczność dostosowania Sklepu do przepisów prawa mających zastosowanie do działalności Sklepu
    • poprawa bezpieczeństwa świadczonej usługi
    • zmiana funkcjonalności Konta wymagająca modyfikacji Regulaminu.
  5. Kupujący zostanie poinformowany o planowanej zmianie Regulaminu co najmniej na 7 dni przed wprowadzeniem zmiany w życie za pośrednictwem wiadomości e-mail wysłanej na przypisany do Konta adres.
  6. W przypadku gdy Kupujący nie wyrazi akceptacji dla planowanej zmiany, powinien poinformować o tym Sprzedawcę poprzez wysłanie odpowiedniej wiadomości na adres e-mail Sprzedawcy sklep@zdrowo.sklep.pl, czego skutkiem będzie rozwiązanie umowy w zakresie prowadzenia Konta z chwilą wejścia w życie planowanej zmiany lub wcześniej, jeśli Kupujący zgłosi takie żądanie.
  7. W sytuacji gdy Kupujący nie wyrazi sprzeciwu dla planowanej zmiany do chwili wejścia jej w życie przyjmuje się, że akceptuje ją, co nie stanowi żadnej przeszkody do rozwiązania umowy w przyszłości.
  8. W przypadku ewentualnego sporu z Kupującym niebędącym Kupującym uprzywilejowanym, sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.

 

Regulamin newslettera

sklepu Zdrowo.sklep.pl

Postanowienia dotyczące Przedsiębiorcy uprzywilejowanego mają zastosowanie do umów zawartych od dnia 1 stycznia 2021 r.

DEFINICJE

Konsument – konsument w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.
Newsletter – nieodpłatnie świadczona drogą elektroniczną usługa, dzięki której Usługobiorca może otrzymywać od Usługodawcy drogą elektroniczną uprzednio zamówione wiadomości dotyczące Sklepu, w tym informacje o ofertach, promocjach oraz nowościach w Sklepie. 
Sklep – sklep internetowy Zdrowo prowadzony przez Usługodawcę pod adresem https://zdrowo.sklep.pl
Usługobiorca - każdy podmiot korzystający z usługi Newsletter.
Usługobiorcauprzywilejowany  – Konsument lub Przedsiębiorca uprzywilejowany. 
Usługodawca - Dawid DOBIES, przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Dawid Dobies Zdrowo, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki i prowadzenia Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, NIP 7393474074, nr REGON 360666846, ul. Południowa 36A, 55-093 Kiełczów.

Newsletter

  1. Usługobiorca może dobrowolnie skorzystać z usługi Newsletter.
  2. Dla skorzystania z usługi Newsletter niezbędne jest urządzenie z przeglądarką internetową w najnowszej wersji, obsługującą JavaScript oraz pliki cookies, z dostępem do sieci Internet oraz aktywne konto e-mail.
  3. Wiadomości e-mail wysyłane w ramach tej usługi wysyłane będą na adres e-mail podany przez Usługobiorcę w momencie zapisywania się do Newslettera.
  4. Usługobiorca, w celu zawarcia umowy i zapisania się do usługi Newsletter, w pierwszym kroku podaje w przeznaczonym do tego miejscu w Sklepie swój adres e-mail, na który chce otrzymywać wiadomości przesyłane w ramach Newslettera. W momencie zapisu na Newsletter zostaje zawarta umowa o świadczenie usługi, a Usługodawca rozpocznie jej świadczenie na rzecz Usługobiorcy – z zastrzeżeniem ust. 5.
  5. W celu właściwej realizacji usługi Newslettera, Usługobiorca jest obowiązany podać swój prawidłowy adres e-mail.
  6. W wiadomościach wysyłanych w ramach Newslettera będzie znajdować się informacja o możliwości wypisania się z niego, a także link do wypisania się.
  7. Usługobiorca może wypisać się z Newslettera, bez podawania przyczyny i ponoszenia jakichkolwiek kosztów, w każdym momencie, korzystając z opcji, o której mowa w ust. 6 lub wysyłając wiadomość na adres e-mail Usługodawcy: sklep@zdrowo.sklep.pl.
  8. Skorzystanie przez Usługobiorcę z linka do wypisania się z Newslettera lub wysłanie wiadomości z żądaniem wypisania z Newslettera będzie skutkować niezwłocznym rozwiązaniem umowy w zakresie świadczenia tej usługi.

Reklamacje

  1. Zgłoszenia reklamacyjne dotyczące Newslettera należy zgłaszać Usługodawcy na adres e-mail: sklep@zdrowo.sklep.pl.
  2. Usługodawca ustosunkuje się do reklamacji w terminie 14 dni od otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego.


POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ

  1. W przypadku gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie rezultatu oczekiwanego przez Usługobiorcę będącego Konsumentem, Konsument może skorzystać m.in. z:
    • mediacji prowadzonej przez właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, do którego należy się zwrócić z wnioskiem o mediację. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz Inspektoratów znajduje się tutaj: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595;
    • pomocy właściwego terenowo stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, do którego należy złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz sądów dostępny jest pod adresem: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596;
    • bezpłatnej pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika Konsumentów;
    • internetowej platformy ODR dostępnej pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.howitworks.

Dane osobowe

  1. Administratorem danych osobowych przekazanych przez Usługobiorcę w związku z zapisem na Newsletter jest Usługodawca. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Usługodawcę – w tym o pozostałych celach oraz podstawach przetwarzania danych, a także o odbiorcach danych, znajdują się w dostępnej w Sklepie Polityce prywatności – ze względu na zasadę przejrzystości, zawartą w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych – „RODO”.
  2. Celem przetwarzania danych Usługobiorcy jest wysyłka Newslettera. Podstawą przetwarzania danych osobowych w tym przypadku jest umowa o świadczenie usługi lub działania podejmowane na żądanie Usługobiorcy, zmierzające do jej zawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), a także prawnie uzasadniony interes Usługodawcy, polegający na przetwarzaniu danych w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
  3. Podanie danych przez Usługobiorcę jest dobrowolne, ale jednocześnie konieczne do świadczenia usługi Newslettera. Niepodanie danych oznacza, że Usługodawca nie będzie mógł świadczyć tej usługi.
  4. Dane Usługobiorcy będą przetwarzane do momentu, w którym:
    • Usługobiorca wypisze się z Newslettera;
    • ustanie możliwość dochodzenia roszczeń przez Usługobiorcę lub Usługodawcę, związanych z Newsletterem;
    • zostanie przyjęty sprzeciw Usługobiorcy wobec przetwarzania jego danych osobowych – w przypadku gdy podstawą przetwarzania danych był uzasadniony interes Usługodawcy
  5. – w zależności od tego, co ma zastosowanie w danym przypadku i co nastąpi najpóźniej.
  6. Usługobiorcy przysługuje prawo żądania:
    • dostępu do swoich danych osobowych,
    • ich sprostowania,
    • usunięcia,
    • ograniczenia przetwarzania,
    • przeniesienia danych do innego administratora
      a także prawo:
    • wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania danych z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją Usługobiorcy – wobec przetwarzania dotyczących go danych osobowych, opartego na art. 6 ust. 1 lit. f RODO (tj. na prawnie uzasadnionych interesach realizowanych przez administratora).
  7. W celu realizacji swoich praw, Usługobiorca powinien skontaktować się z Usługodawcą.
  8. W przypadku gdy Usługobiorca uzna, że jego dane są przetwarzane niezgodnie z prawem, Usługobiorca może złożyć skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Postanowienia końcowe

  1. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu tylko z ważnych przyczyn. Jako ważną przyczynę rozumie się konieczność zmiany regulaminu spowodowaną modernizacją usługi Newsletter lub zmianą przepisów prawa, mającą wpływ na świadczenie usługi przez Usługodawcę.
  2. Informacja o planowanej zmianie regulaminu zostanie wysłana na adres e-mail Usługobiorcy podany w momencie zapisywania się do Newslettera co najmniej na 7 dni przed wprowadzeniem zmian w życie.
  3. W przypadku gdy Usługobiorca nie sprzeciwi się planowanym zmianom do chwili wejścia ich w życie, przyjmuje się, że akceptuje je.
  4. W przypadku braku akceptacji dla planowanych zmian, Usługobiorca powinien wysłać informację o tym na adres e-mail Usługodawcy: sklep@zdrowo.sklep.pl, co będzie skutkować rozwiązaniem umowy o świadczenie usługi z chwilą wejścia w życie planowanych zmian.
  5. Zakazane jest dostarczanie przez Usługobiorcę treści o charakterze bezprawnym.
  6. Umowa o świadczenie usługi Newslettera zawierana jest w języku polskim.
  7. W przypadku Usługobiorcy niebędącego Usługobiorcą uprzywilejowanym, sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby Usługodawcy.

 

ZASADY KONKURSU ZDROWO I TERRANOVA

1.POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Niniejszy regulamin [dalej: Regulamin] określa warunki Konkursu ZDROWO NA WAKACJACH
  2. Organizatorem Konkursu ZDROWO NA WAKACJACH [dalej: Konkurs], jest firma ZDROWO posiadająca NIP:7393474074, Regon:360666846 [dalej: Organizator].
  3. Fundatorem nagrody jest Terranova Polska Sp.z o.o.
  4. Administratorem danych osobowych udostępnianych przez Uczestników Konkursu jest Organizator. Podanie danych osobowych ma charakter dowolny, lecz jest niezbędne do przystąpienia przez Uczestnika do Konkursu. Osobom udostępniającym dane przysługuje prawo dostępu do tych danych, ich zmian bądź usunięcia na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
  5. Konkurs jest organizowany za pośrednictwem serwisu społecznościowego Instagram, przy czym nie jest ani stworzony, ani administrowany, ani wspierany ani sponsorowany przez Meta Inc. Meta jest znakiem towarowym zastrzeżonym przez Facebook, Inc. Konkurs jest prowadzony na stronie https://www.instagram.com/zdrowo.official/ na Instagramie [dalej: Profil].
  6. Nadzór nad prawidłowością i przebiegiem Konkursu sprawuje Organizator.

2. UCZESTNICY KONKURSU

  1. Uczestnikami Konkursu mogą być wyłącznie osoby fizyczne, konsumenci w rozumieniu art. 221 kodeksu cywilnego, posiadające pełną zdolności do czynności prawnych, będące użytkownikami i posiadający aktywne konto w serwisie Instagram, będące kontem publicznym, które zaakceptowały niniejszy Regulamin (dalej: „Uczestnik”).
  2. Uczestnik przystępując do Konkursu oświadcza, że:
  3. jest osobą fizyczną, posiadającą pełną zdolność do czynności prawnych;
  4. zapoznał się z treścią niniejszego Regulaminu i przystępuje do Konkursu w sposób dobrowolny;
  5. wyraża zgodę i akceptuje warunki Regulaminu, w tym zapoznał się z treścią dotyczącą procedury odbioru nagrody i ją w pełni akceptuje;
  6. zobowiązuje się do przestrzegania postanowień Regulaminu, w tym również regulaminu serwisu społecznościowego Instagram;
  7. wyraził zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla celów związanych z uczestnictwem w Konkursie na zasadach określonych w Regulaminie;
  8. jest zarejestrowanym i czynnym Użytkownikiem portalu społecznościowego Instagram.

3. MIEJSCE, CZAS I ZASADY KONKURSU

  1. Konkurs trwa od dnia 21 LIPCA 2023 roku od godz. 17:00 do 29 LIPCA 2023 roku do godziny 23:59.
  2. Zadaniem Uczestnika Konkursu jest zamieszczenie komentarza pod konkursowym wpisem na Instagramie i/lub na Facebooku Organizatora, w którym kreatywnie odpowie na pytanie: „Jak dbam o siebie na wakacjach?”.
  3. Każdy z uczestników może umieścić dowolną ilość komentarzy na Instagramie. Jeden uczestnik konkursu może być nagrodzony raz.
  4. Informacje o konkursie będą dostępne na Instagramie https://www.instagram.com/zdrowo.official/ oraz Facebooku https://www.facebook.com/profile.php?id=100067048161381
  5. Dostęp do Konkursu jest bezpłatny i wymaga rejestracji na portalu społecznościowym Instagram lub Facebook.
  6. Warunkiem uczestnictwa w Konkursie jest akceptacja Regulaminu oraz poprawne wykonanie zadania opisanego w ust. 2 powyżej.
  7. Organizator przewidział dla 3 zwycięzców nagrodę określoną w § 4 poniżej. Zwycięzcy zostaną wyłonieni na podstawie komentarzy zamieszczonych pod wpisami konkursowymi. O przyznaniu nagrody decyduje jury ze strony Organizatora.
  8. Ogłoszenie wyników Konkursu nastąpi w dniu 30 LIPCA 2023 r. na profilu Organizatora na Instagramie i na Facebooku w komentarzu pod wpisem konkursowym.
  9. Warunkiem odebrania przez wyróżnionego Uczestnika nagrody, jest przesłanie Organizatorowi w ciągu 48 godzin od ogłoszenia wyników Konkursu poprzez portal społecznościowy Organizatora: Instagram (https://www.instagram.com/zdrowo.official/) lub Facebook (https://www.facebook.com/profile.php?id=100067048161381) wiadomości prywatnej zawierającej dane Uczestnika Konkursu, tj.: imię, nazwisko, adres do wysyłki nagrody wraz z numerem telefonu kontaktowego.
  10. Brak wysłania wiadomości, o której mowa w ust. 9 powyżej lub przekroczenie dopuszczalnego czasu odpowiedzi lub wysłanie nieprawidłowych lub niepełnych danych powoduje utratę przez Uczestnika prawa do nagrody.
  11. Przyznane w Konkursie nagrody zostaną wysłane uczestnikom do 5 dni roboczych od dnia otrzymania przez Organizatora informacji, o której mowa w ust. 8 powyżej.
  12. Nagrody zostaną wysłane na koszt Organizatora pocztą bądź za pomocą firmy kurierskiej na adres wskazany przez Uczestnika.
  13. Przyznane nagrody nie mogą być wymienione na gotówkę, ani na inne rzeczy. Nagrodzonym Uczestnikom nie przysługuje prawo do zastrzeżenia szczególnych właściwości poszczególnych nagród.

4. NAGRODY

W Konkursie przewidziano 3 nagrody w postaci zestawu suplementów od Terranovy. W skład nagrody wchodzi zestaw suplementów w postaci 50 kapsułek roślinnych Terranova B-KOMPLEKS z witaminą C i ziołami oraz 50 kapsułek roślinnych Terranova BEAUTY COMPLEX skóra, włosy, paznokcie.

  1. Laureatowi nie przysługuje prawo wymiany Nagrody na gotówkę ani nagrodę innego rodzaju.
  2. Zwycięzca może zrzec się Nagrody, ale w zamian nie przysługuje mu ekwiwalent pieniężny ani jakakolwiek inna nagroda.

5. ODPOWIEDZIALNOŚĆ ORGANIZATORA

  1. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za rzetelność i prawdziwość danych Uczestników Konkursu, w tym za brak możliwości przekazania Nagrody, z przyczyn leżących po stronie Uczestnika, w szczególności, jeśli ten nie podał prawdziwego adresu do korespondencji lub podane dane są niepełne lub nieaktualne lub nadana przesyłka nie zostanie odebrana w terminie.
  2. Organizator oświadcza, że nie prowadzi kontroli, ani monitoringu treści umieszczanych przez Uczestników w zakresie rzetelności i prawdziwości, z zastrzeżeniem działań związanych z usunięciem naruszeń Regulaminu lub przepisów powszechnie obowiązujących.
  3. Organizator zastrzega sobie prawo do wykluczenia z udziału w Konkursie Uczestników, których działania są sprzeczne z prawem lub Regulaminem oraz regulaminem portalu społecznościowego Instagram, w szczególności uczestników, którzy:
  4. zamieszczają treści niezgodne z obowiązującym prawem lub Regulaminem dostępnym na portalu Instagram (w szczególności zawierające treści obraźliwe, zarówno w warstwie tekstowej, jak i graficznej);
  5. podejmują działania z wykorzystaniem konta/profilu utworzonego niezgodnie z zasadami Instagram;
  6. podejmują działania z wykorzystaniem niezgodnych z zasadami Instagram i Facebook kont/profili osób trzecich;
  7. ingerują w mechanizm działania Konkursu;
  8. tworzą fikcyjne konta/profile w serwisie Instagram.
  9. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek zakłócenia w działaniu łącz teleinformatycznych, serwerów, interfejsów, przeglądarek oraz platformy Instagram.
  10. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za czasowe lub stałe zablokowanie strony lub aplikacji ze strony Instagram.
  11. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za naruszenie przez Uczestnika Konkursu jakichkolwiek praw osób trzecich na skutek lub w związku z publikacją zdjęcia określonego w § 3 ust. 3 Regulaminu.

6. PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH

  1. Dane osobowe Uczestników Konkursu, które są przez nich udostępnianie w ich profilach prowadzonych na zasadach określonych przez Instagram zgodnie z polityką prywatności tych serwisów, będą przetwarzane przez Organizatora z chwilą wejścia w interakcję z profilem (w formie komentarza, polubienia lub udostępnienia). Przetwarzanie tych danych odbywa się na zasadach i w granicach technicznych możliwości określonych przez administratora serwisu.
  2. Administratorem danych osobowych Uczestników jest ZDROWO Dawid Dobies z siedzibą w Warszawie przy ulicy Skarbka z Gór 17A/42.
  3. Dane osobowe Laureatów w postaci imienia, nazwiska, nicka z serwisu Instagram i adresu korespondencyjnego są przetwarzane na podstawie zgody i w celu dostarczenia nagrody na zasadach określonych w Regulaminie. Zgoda może być wycofana w każdym czasie, jednakże jej wycofanie uniemożliwi dostarczenie Nagrody i jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w Konkursie.
  4. Dane osobowe, o których mowa w pkt. 3 powyżej, mogą być powierzane do przetwarzania dostawcom usług pocztowych lub agencjom marketingowym działającym na zlecenie Organizatora, w celu dokonania czynności niezbędnych do dostarczenia Nagrody.
  5. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, przy czym jest niezbędne do udziału w Konkursie oraz odebrania Nagrody.
  6. Uczestnik Konkursu ma prawo:
  7. a) wglądu do swoich danych i ich poprawiania, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, udostępniania, przenoszenia oraz sprzeciwu wobec ich przetwarzania;
  8. b) cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie, przy czym cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
  9. c) żądania od Organizatora usunięcia swoich danych osobowych;
  10. d) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO), w przypadku uznania, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.

Przy czym prawa Uczestnika związane z udziałem w Konkursie prowadzonym na platformie Facebook/Instagram są realizowane na zasadach określonych przez administratorów serwisu.

  1. W sprawie danych osobowych prosimy kontaktować się z Organizatorem.
  2. Dane osobowe Uczestników Konkursu będą przetwarzane wyłącznie w serwisie Facebook/Instagram na zasadach określonych w polityce prywatności tych serwisów. Dane osobowe Laureatów będą przetwarzane przez Administratora przez okres niezbędny do dostarczenia Nagrody.
  3. Dane są podawane dobrowolnie, przy czym do uczestnictwa w Konkursie wymagana jest rejestracja na portalu społecznościowym Instagram.
  4. W momencie usunięcia danych osobowych na platformie Instagram (np. usunięcia konta) Użytkownik traci możliwość Uczestnictwa w Konkursie.

7. PRAWA AUTORSKIE

  1. Wszelkie prawa własności intelektualnej do Konkursu przysługują Organizatorowi. Uczestnictwo w Konkursie nie skutkuje w żadnym zakresie nabyciem przez Uczestników jakichkolwiek praw własności intelektualnej. Zabronione jest naruszanie w jakikolwiek sposób praw własności intelektualnej w Konkursie, w szczególności:
  2. kopiowanie, modyfikowanie oraz transmitowanie elektronicznie lub rozpowszechnianie w inny sposób mechanizmu Konkursu lub jego części, a także poszczególnych utworów i baz danych, bez wyraźnej pisemnej zgody Administratora;
  3. korzystanie z Konkursu w sposób niezgodny z Regulaminem lub powszechnie obowiązującymi przepisami.

8. REKLAMACJE I ZGŁOSZENIA NARUSZEŃ

  1. Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu przeprowadzania Konkursu, Uczestnicy winni zgłaszać na piśmie w czasie trwania Konkursu, jednak nie później niż w terminie 14 (czternastu) dni od dnia wydania Nagród.
  2. Reklamacja zgłoszona po wyznaczonym terminie nie wywołuje skutków prawnych.
  3. Pisemna reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko, dokładny adres Uczestnika oraz dokładny opis i uzasadnienie reklamacji.
  4. Reklamacja powinna być przesłana listem poleconym na adres Organizatora z dopiskiem „ZDROWO NA WAKACJACH”
  5. Reklamacje rozpatrywane będą pisemnie w terminie 30 dni od daty ich otrzymania.

9. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Regulamin wchodzi w życie z dniem 16 lipca 2023 roku i obowiązuje do czasu zakończenia realizacji Konkursu.
  2. W kwestiach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego i inne przepisy prawa.
  3. Spory odnoszące się i wynikające z Konkursu będą rozwiązywane przez sąd powszechny właściwy miejscowo dla siedziby Organizatora.
  4. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany zasad Konkursu w trakcie jego trwania. Informacja o zmianach będzie zamieszczona na profilu Organizatora w portalu społecznościowy Instagram pod adresem: https://www.instagram.com/zdrowo.official/
  5. Regulamin Konkursu dostępny jest na stronie internetowej: https://zdrowo.sklep.pl
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl